فروشگاه اتحادیه کارمندان دولت اصفهان
لطفا منتظر بمانید...
فروشگاه اتحادیه کارمندان دولت اصفهان
لطفا منتظر بمانید...

1 - چرا برای خرید از فروشگاه ، می بایست در سایت ثبت نام کنیم ؟

   ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در سایت فروشگاه موجب ارائه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارش ها می گردد . تیم پشتیبانی فروشگاه به تمامی مراحل خرید ، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری ، نظارت دارد .

مزیت داشتن حساب کاربری :

   الف : پیگیری ثبت سفارش خرید

   ب : ثبت تاریخچه خرید در قسمت حساب کاربری

   ج : عدم وارد کردن اطلاعات مشتری برای هر خرید ( آدرس ، شماره تماس و ...)

2 - آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا نداشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

   خیر ، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه حتماً باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

3 - چگونه در سایت فروشگاه ثبت نام کنیم ؟

   برای ثبت نام در سایت فروشگاه ، شما می توانید از قسمت بالای سایت روی گزینه ورود به حساب کاربر کلیک کرده و سپس گزینه ثبت نام را انتخاب و پس از وارد کردن مشخصات و آدرس ایمیل و نام کاربری و رمز عبور و وارد کردن کد تأییدیه پیامک شده ، وارد بخش حساب کاربری خود شده و به راحتی خرید خود را ادامه دهید ...

4 - آیا امکان ویرایش حساب کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟

   بله ، شما می توانید در هر زمان ، پس از ورود به حساب کاربری خود و بخش پروفایل ، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید .

5 - رمز ورود خود را فراموش کرده ام  باید چه کار کنم ؟

   زمانی که رمز عبور خود را فراموش کردید ، در قسمت ورود به بخش حساب کاربری روی گزینه « رمز ورود را فراموش کرده ام » کلیک کنید ، پس از وارد کردن شماره موبایل و کد تأییدیه پیامک شده ، رمز ورود جدیدی انتخاب و ذخیره کنید .

6 - روش ثبت سفارش کالا چگونه است ؟

   برای خرید از سایت فروشگاه ، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید ، پس از انتخاب کالای مورد نظر ، آنرا به سبد خرید خود اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید . حتما در زمان ثبت نهایی سفارش ، تعداد ، نوع ، رنگ ، جنس ، اندازه و نام کالای مربوطه و مبلغ نهایی را به دقت بررسی کنید . پس از آن ، از طرف تیم پشتیبانی فروشگاه بوسیله پیامک ، تأیید سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد ، جهت اطلاعات بیشتر به نحوه ثبت سفارش مراجعه نمایید .

7 - آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟

   خیر ، خرید از فروشگاه فقط بصورت حضوری یا از طریق وبسایت امکانپذیر می باشد .

8 - آیا می توانم کالاهایی که موجود نیست را سفارش بدهم ؟

   خیر ، در حالا حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری را دارند که در سایت فروشگاه با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده اند . برای کالاهای ناموجود میتوانید گزینه « موجود شد به من اطلاع بده » را بزنید تا به محض موجود شدن به شما اطلاع داده شود .

9 - آیا میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم ؟

   تا پیش از تأیید نهایی سفارش ، شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف یا اصلاح کنید . پس از تأیید نهایی سفارش و اتمام خرید ، شما قادر به حذف یا تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر سفارش ، با فروشگاه تماس بگیرید .

10 - آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد ؟

   کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه با وضعیت موجود مشخص شده ، در انبار فروشگاه موجود و قابل سفارش گذاری هستند . بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالا نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد . البته گاهی برای برخی از کالاها ، به علت اینکه همزمان چندین نفر اقدام به خرید می نمایند ممکن است کسانیکه دیرتر از بقیه خرید خود را نهایی کنند با مشکل عدم موجودی مواجه گردند .

11 - آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟

   برای دسترسی به اطلاعات خرید های قبلی ، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه سفارشات من کلیک کنید تا سوابق خرید خود را مشاهده کنید .

12 - مبلغ سفارشم را چطور می توانم پرداخت کنم ؟

   فعلا پرداخت مبلغ خرید در سایت فروشگاه به دو صورت انتقال مستقیم کارت به کارت و پرداخت در محل امکانپذیر می باشد . داشتن کارت اعتباری عضو شبکه شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا الزامی است .

13 - با استفاده از کارت کدام بانکها می توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد ؟

   شما می توانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب ، مبلغ سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت کنید . لازم به ذکر است جهت پرداخت اینترنتی فعال بودن رمز دوم پویا و داشتن کد cvv2 و تاریخ انقضای کارت الزامی می باشد .

14 - آیا پرداخت در محل ، شرایط و محدودیتهایی دارد ؟

   محدودیت خاصی ندارد ولی بهتر است حتی المقدور وجه نقد پرداخت نگردد و پرداخت به روشهای کارت به کارت یا واریز از طریق دستگاه پوز سیار هنگام تحویل کالا انجام گردد .

15 - آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

   گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین ، شبکه بانکی قطع گردد و پرداخت ناموفق انجام شود . اما در این مواقع جای نگرانی نیست . در این حالت معمولاً وجه شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد . اگر تا 72 ساعت وجه به حسابتان برگشت داده نشد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود .

16 - آیا می توانم کالایی را که اینترنتی سفارش داده ام با مراجعه به فروشگاه ، بصورت حضوری تحویل بگیرم ؟

   بهتر است کالای خریداری شده برای شما ارسال گردد ، چون یکی از اهداف فروشگاه ، کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است .

17 - برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم ، چگونه و با چه کسی تماس بگیرم ؟

   تیم پشتیبانی فروشگاه در زمان ساعات اداری ( از ساعت 9 الی 19 ) پاسخگوی شما می باشد . اگر در خارج از این زمان سوال یا ابهامی برای شما بوجود آمد ، برای ما پیغام بگذارید تا در اولین ساعات کاری بعد با شما تماس حاصل گردد . جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید .

18 - در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد ؟

   در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد . تیم پشتیبانی فروشگاه در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند .

19 - آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

   بله ، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد . ولی پس از نهایی کردن سفارش خود و پرداخت وجه آن ، می بایست با تیم پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید . اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد و اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال شده باشد ، این امکان تابع قوانین خاصی است که می بایست با فروشگاه هماهنگی نمایید .

20 - آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش ، لازم است با فروشگاه تماس بگیرم ؟

   خیر ، پس از تأیید نهایی سفارش ، پیامکی از طرف فروشگاه مبنی بر تأیید سفارش برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید . درصورت لزوم ، تیم پشتیبانی فروشگاه با شما تماس خواهند گرفت . شما می توانید با ورود به سایت و مشاهده سفارش خود در جریان فرایند سفارش خود قرار بگیرید .

21 - زمان اعلام شده برای تحویل کالا برای من مناسب نیست ، راهکار چیست ؟

   کافی است از قسمت تماس با ما با واحد پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید . چنانچه امکان داشته باشد ، کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز شما بکار خواهند گرفت .

22 - آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد ؟

   بله ، اما هدف فروشگاه این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش را تجربه کنید . اما چنانچه نیاز به خرید حضوری دارید میتوانید در ساعات کاری فروشگاه به فروشگاه مراجعه نمایید .

23 - آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد ؟

   بله ، امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا وجود دارد .

24 - آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد ؟

   بله ، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود ، با ثبت آدرس جدید مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و انتخاب آن آدرس ، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود ( درهنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به انتخاب آدرس برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را انتخاب نمایید ) توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید ، تحویل گیرنده سفارش ، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشد .

25 - درصورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری ، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرد ؟

   چون قبل از ارسال ، هماهنگی انجام می گردد ، بعید به نظر می رسد چنین اتفاقی رخ دهد ، مع ذالک درصورت بروز اتفاقاتی که ممکن است برای مشتری و تحویل گیرنده کالا اتفاق بیفتد ، می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک ، عدم حضور خود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجدداً هماهنگ شود . همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا ، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود .

26 - اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت فروشگاه دیدم مغایرات داشت ، باید چه کار کنم ؟

   در صورت عدم رضایت از کالای ارسالی از تحویل آن امتناع نمایید و درصورت تحویل ، می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هرگونه مغایرت را به تیم پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید . بدیهی است اگر کالا مابه التفاوت قیمت داشت فروشگاه در حساب شما منظور می نماید ، همچنین فروشگاه خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا راهنمایی می کنند .

27 - آیا امکان بازگشت سریع کالای معیوب و اشکال دار وجود دارد ؟

   بله ، هنگام تحویل ، اگر کالای ارسالی موردی داشت از تحویل آن امتناع ورزیده و به پیک عودت نمایید . واحد پشتیبانی فروشگاه برای هماهنگی و زمانبندی ارسال کالای جایگزین و یا مرجوع نمودن آن با شما تماس میگیرند .

28 - اگر پرداخت سفارشم مغایرات داشت به چه صورت اطلاع دهم ؟

   اگر پرداخت بصورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرات داشت ، این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی فروشگاه پیگیری نمایید تا هرچه سریعتر برای رفع آن ، اقدامات لازم انجام گیرد .

29 - آیا قیمت محصولات در سایت فروشگاه بروز هستند ؟

   بله ، فروشگاه بطور منظم قیمت محصولات عرضه شده در سایت را کنترل و بروز رسانی می کند .

30 - آیا قیمتهای فروشگاه نسبت به بازار ارزانتر است ؟

   سیاست قیمت گذاری در فروشگاه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است . بطور کلی قیمت ها در فروشگاه کاملاً مناسب و رقابتی بوده و خرید از این فروشگاه برای مشتریان به صرفه است . قیمت های مصرف کننده برای کالاها در فروشگاه ، قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولید کننده و یا نماینده رسمی توزیع کننده بصورت مصوب تعیین شده است و قیمت فروش ما بر اساس کمترین میزان سود و کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار تعیین می شوند .

31 - هزینه ارسال کالا چگونه است ؟ آیا کالاها بصورت رایگان ارسال می شود ؟

   هزینه ارسال کالا برای خرید های کمتر از 400 هزار تومان به عهده مشتری می باشد .

32 - آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در فروشگاه وجود دارد ؟

   بله کلیه مشتریان می توانند در ساعات کاری فروشگاه بصورت حضوری خرید نمایند .

33 - آیا امکان دریافت کالا در محل مورد نظر در شهرستانها وجود دارد ؟

   بله

34 - در صورتی که کالا معیوب و یا شکسته تحویل داده شده بود چه می توان کرد ؟

   مشتری موظف است در هنگام تحویل کالا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نماید و ضمناً تاریخ تولید و انقضای آن را بررسی و درصورت مشکل داشتن ، همان موقع از تحویل کالای معیوب خودداری نماید ، در غیر اینصورت پس از تحویل کالا هیچ امکانی برای برگشت و یا تعویض کالا وجود ندارد .

35 - آیا مشتری موظف است صحت و سلامت کالا را تأیید و آن را از پیک تحویل بگیرد ؟

   بله صد درصد ، چون امکان تعویض و برگشت کالا پس از تحویل به هیچ عنوان وجود ندارد .

36 - آیا امکان حواله کردن پول برای فروشگاه وجود دارد ؟

   بله ، امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد .

37 - آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد ؟

   خیر ، چون هدف این فروشگاه رسیدن کالا و مایحتاج مشتری با قیمت مناسب و بدون واسطه به دست مصرف کننده می باشد فروش کالا بصورت عمده وجود ندارد .

38 - حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری می رسد چقدر است ؟

   با توجه به زمان انتخابی مشتری در هنگام ثبت سفارش ، زمان تحویل متغیر است .

39 - نحوه ارتباط با فروشگاه در صورت وجود مشکل و یا عدم دریافت کالا در زمان اعلام شده چگونه است ؟

   به قسمت تماس با ما در سایت مراجعه و یکی از راههای تماس را انتخاب نمایید .

40 - نحوه صدور فاکتور و ارائه آن چگونه است ؟

   در هنگام تحویل کالا به مشتری فاکتور نیز ارائه می گردد . در صورت درخواست فاکتور رسمی به فروشگاه اطلاع دهید تا فاکتور رسمی صادر گردد .

41 - آیا کالایی که خریداری کرده ام در صورتی که به دستم رسید و مشکل داشت میتوانم برگشت بدهم ؟

   بله ، درصورت بروز هرگونه مشکل و یا ایراد فنی و یا ضربه خوردگی و یا مغایرت کالا با کالای سفارش داده شده شما ، میتوانید کالا را قبل از تحویل و تسویه حساب برگشت دهید . در صورت درخواست کل هزینه پرداخت شده عودت خواهد شد .

42 - ساعات تحویل کالا چه ساعتهایی است ؟

   ساعات تحویل کالاها ، چون نیاز به بررسی و تأییدیه سلامت کالا توسط خریدار دارد ، در ساعاتی که با شما قبلاً هماهنگ شده تحویل می گردد .

43 - از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام ، چگونه می توانم مطلع شوم ؟

   جهت پیگیری سفارشات ثبت شده شما ، وارد حساب کاربری خود در سایت شوید و به سفارشات من مراجعه کنید تا از آخرین وضعیت سفارش خودتان مطلع شوید .

44 - آیا می توانم وجه سفارش خود را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

   اخیر درحال حاضر چنین امکانی برای مشتریان وجود ندارد .

45 - آیا می توانم در روزهای تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

   شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید . 

46 - پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد ؟

   در حال حاضر روزهای تعطیل امکان ارسال سفارشات فراهم نیست و در روزهای عادی توجه به زمان انتخابی مشتری در هنگام ثبت سفارش ، زمان تحویل متغیر است .

47 - چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

   شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ، وارد حساب کاربری خود شوید و پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید ، آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید . لطفاً اطلاعات تماس خود را بصورت صحیح و کامل وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل آن آگاه شوید .